پرفروش ترین کتاب های 1403

۳ بازديد

کتاب معجزه شکرگزاری

اگر به کتاب‌های انگیزشی علاقه‌مندید حتما معجزه شکر گزاری را که یکی از برترین کتاب‌های انگیزشی در دنیاست، مطالعه کنید. شکرگزاری به یاد می‌دهد که از نعمت‌های کوچک و بزرگ اطرافمان را دریابیم و احساس رضایت بیشتری نسبت به زندگی پیدا کنیم.

تمرین‌هایی که در این کتاب وجود دارد رضایت قلبی و شکرگزاری را به عادت‌های خوب فردی تبدیل می‌کند. کتاب معجزه شکرگزاری حدود بیست و هشت روز برنامه برای افراد در نظر گرفته است که موجب تغییرات نگرش در مخاطبان خود می‌شود. به طور کلی کتاب‌های انگیزشی تاثیر بسزایی در زندگی و باور افراد دارد و به بهبود شخصیت کمک می‌کند.

صد سال تنهایی

یکی از کتاب‌هایی که هرگز قدیمی نمی‌شود، کتاب صد سال تنهایی گابریل گارسیا مارکز است؛ این کتاب نه تنها یک شاهکار ادبی در دنیای ادبیات داستانی جهان محسوب می‌شود، بلکه روند داستانی جذاب و دلنشین دارد.

داستانی پر رمز و راز شش نسل از خانواده ای که در دل روستا زندگی می‌کنند. شخصیت‌‌پردازی جذاب و دوست‌داشتنی که نقش هر یک را در ذهن مخاطب به خوبی هک می‌کند و قابل لمس است. در این کتاب عشق خانواده را به خوبی حس می‌کنید و به رویاپردازی در فضای دوست‌داشتنی آن دست می‌زنید.

صد سال تنهایی در سال ۱۹۸۲ برنده جایزه نوبل ادبیات شد و توانست جایگاه محبوبی بین مخاطبان خود به دست آورد. این کتاب به همه زبان‌های دنیا ترجمه شده است و به مخاطبان بسیاری در سراسر دنیا دارد. هر چند که کتاب قدیمی است اما هرگز کهنه نمی‌شود و دانش ادبی شما را بالا می‌برد.


دیر شکوفا شدگان

اگر دوست دارید در دنیا پرسرعت امروز، کمی صبر و پشتکار بیاموزید، حتما دیر «شکوفا شدگان» را بخوانید. در واقع دیر شکوفا شدگان به این دلیل در لیست بهترین کتاب‌های دنیا در سال ۱۴۰۲ قرار می‌گیرد که بسیار متفاوت است.

در دنیای امروز که در بمباران موفقیت افراد جوان در فضای مجازی قرار داریم، دیر شکوفا شدگان به افراد جوان می‌آموزد که مسیر هم به اندازه قله موفقیت ارزشمند است. اگر در ۳۰ سالگی به خواسته‌های خود نرسیدید، نگران نباشید و شما بی‌استعداد نیستید. بلکه باید تصویر درستی از واقعیت داشته باشید و با تلاش و پشتکار مسیر را ادامه دهید.

از حال خوب به حال بد

یکی از کتاب‌های جذاب که سبک روانشناسی دارد و نویسنده آن روانپزشک آمریکایی و استاد دانشگاه استنفورد است؛ این نویسنده با رویکرد شناخت درمانی به حل مشکلات افراد می‌پردازد. این نویسنده با ارائه راهکار توانست به افراد برای رفع مشکلات کمک کند.

دیوید برنز در سال ۱۹۸۹ این کتاب را به چاپ رساند و بین مخاطبان محبوبیت پیدا کرد. این کتاب به راه‌حل‌هایی پرداخته که به درمان بیماری‌های روحی مانند افسردگی کمک کند. تمرین‌های کوچک و ساده‌ای که افراد را دلگرم و آرام می‌کند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.