میوه های تابستانی و خواص آنها

۵ بازديد
  1. انبه: با اینکه انبه کالری بالایی دارد، اما سرشار از مواد مغذی است. دلایل زیادی وجود دارد که عده‌ای انبه را پادشاه میوه‌ها می‌دانند. انبه سرشار از فیبر، مواد معدنی و ویتامین‌های مختلف است. فیبر به گوارش کمک می‌کند و باعث احساس سیری می‌شود. انبه سرشار از ویتامین آ، ویتامین C و پتاسیم است.
  2. انگور: انگور میوه‌ای است که به‌راحتی در فصل تابستان در دسترس است. انگور سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها و پتاسیم است. اگر مشکل کلسترول بالا و قند خون دارید، می‌توانید انگور را در رژیم غذایی‌تان بگنجانید. انگور برای سلامت قلب و سلامت مغز مفید است.
  3. طالبی: طالبی و آب آن یکی از بهترین میوه‌ها برای تنظیم فشار خون است. این میوه سرشار از آب است و به طراوت و شادابی پوست فرد در فصل تابستان کمک می‌کند. طالبی سرشار از پتاسیم، ویتامین C و مس است.
  4. هندوانه: چه چیزی جذاب‌تر از یک هندوانه در گرمای تابستان است؟ هندوانه سرشار از ویتامین‌ها، پتاسیم، آنتی‌اکسیدان‌ها، کاروتنوئیدها، ویتامین A، ویتامین B۶، ویتامین C، کلسیم، تیامین (ویتامین B۱)، سدیم، پروتئین و فیبر است. مصرف چند برش هندوانه در روز می‌تواند خطر بروز حمله قلبی، انواع سرطان‌، مشکلات گوارشی، مشکلات چشم و ریزش مو را کاهش دهد.
  5. آلو: آلو به‌عنوان یک میان‌وعده می‌تواند احساس سیری به‌نسبت طولانی‌مدتی به شما بدهد. مصرف آلو به سلامت حافظه و تقویت استخوان‌ها کمک می‌کند.
  6. هلو: هلو سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها است. این میوه تابستانی به سلامت چشم و پوست کمک می‌کند. هلو می‌تواند به سم زدایی بدن کمک کند و سبب کاهش وزن شود. هلو کالری کمی دارد و سرشار از مواد مغذی است؛ درعین‌حال، خوراکی شیرین و خو‌ش‌مزه ولی بدون چربی است.

برای سفارش و خرید انواع اقلام یکبارمصرف از ما، می‌توانید با مراجعه به سایت پاسکوپلاس، به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت کنیدو یا برای استعلام موجودی و قیمت، می‌توانید با کارشناس‌های مجموعه به شماره تماس 09125217966 و 02165735947 تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.