بررسی انواع مشتری

۲۰ بازديد

  1. مشتریانی که ارتباطشان را حفظ میکنند

معمولا مشتریان از کانال‌های مختلف سعی می‌کنند ارتباط‌‌شان با شما را حفظ کنند. در نتیجه بهتر است شما هم ارتباط خود را تقویت کنید. برای این منظور، باید در کانال‌های مختلف، محتوای باکیفیت بگذارید.

  1. مشتریانی که نظر می‌دهند

مشتریان قبل از خرید، نظرات و بازخوردهای افرادی که از برند شما استفاده کرده‌اند، را جویا می‌شوند. این بازخوردها بسته به تجربه مشتری، ممکن است مثبت یا منفی باشد.

  1. مشتریان محصولات تخفیف خورده

معمولا این نوع از مشتریان، فقط به دلیل قیمت تخفیف خورده یک محصول تصمیم به خرید می‌گیرند و به احتمال خیلی زیاد آن را با قیمت معمول خریداری نخواهند کرد. در صورت برخورد صحیح با این نوع از انواع مشتری بالقوه، می‌توانید آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

  1. مشتریان هیجانی

ابن نوع از مشتریان از قبل برای خرید محصولات و خدمات شما برنامه ریزی نکرده‌ و در لحظه تصمیم به خرید می‌گیرند. نحوه برخورد با این نوع از مشتریان چگونه است؟ ابتدا باید یک مسیر هموار برای خرید آنها مهیا کنید. تمامی موانع را از سر راهشان برداشته و سفر خرید را به یک سرسره لغزنده تبدیل کنید.

شما میتوانید برای ثبت سفارش به سایت پاسکوپلاس مراجعه نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.